Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Μπισκότα γενεθλίων για το ζουζούνι μου






Σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας δείξω και τα δικά μου μπισκότα για τα γενέθλια του γιού μου, ε λοιπόν αργησα λιγάκι αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ, έτσι δεν λενε ?
Το ζουζούνι μου έγινε 5 και το γιορτάσαμε πώς αλλιώς ? με μπισκότα !!!
Ετοίμασα πεντανόστιμα μπισκότα πορτοκαλιού και τα διακόσμησα με ζαχαρόπαστα βάζοντας και το μαγικο νο. 5 στην κορυφή. Τα έβαλα σε σακουλάκια και τα έστειλα μαζί με μπλοκ ζωγραφικής και μαρκαδόρους που τα τυλιξα σε όμορφα δωράκια, στο σχολείο ως δώρο - κέρασμα στους συμμαθητές μας. Φαντάζεστε τι έγινε..... χαμός !!!
Η δασκάλα είπε ότι πέρασαν τελεια και πολύ το ευχαριστήθηκαν, μαζί τους βέβαια κι εγώ απο ικανοποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπισκότα γάμου ( wedding cookies ) Καλημέρα  Καλημέρα, σήμερα η καλή μου φίλη Λίζα μου είπε κάτι πολύ ευχάριστο, πώς θα γίνει κουμπά...